zaterdag 28 maart 2015

Vrijbuiters - Geen Vrijbuiters maar feest: Marie-José 58 jaar!

Inderdaad, geen training bij de Vrijbuiters voor mij vandaag.
Overigens weet ik niet of er wel getraind wordt. In het kader van de nationale schoonmaakdag is er ook vanuit de Vrijbuiters het initiatief geopperd om "ons" Vrijbuiterbos van zwerfvuil op te schonen. Nu is niet iedereen daar even enthousiast over. Maar het is dan ook op vrijwillige basis.
Ik doe daar verder niet aan mee. Ik heb het thuis al druk genoeg, vandaag. Vandaag is nl. de 58ste verjaardag van vrouwlief en dat vieren we ook vandaag.

Mijn kado, die moet ze zelf nog uitzoeken maar intussen heb ik wel mijn eerste experimentele kunstwerk in kadopapier verpakt. Mijn impressie van het nep-kasteel van Cochem. Echt nep, want ook ik heb er wat extra torentjes aangebracht.
En dan is er ook nog het schilderij van Kathy. En zo heeft ze dan meteen 2 werkstukken uit onze workshops in onze huiskamer hangen.

Wel jammer van het pokkenweer maar desondanks is het toch weer een leuke verjaardag geworden. Niet zo heel erg druk maar wel des te gezelliger. En de belangrijksten zijn toch gekomen.



 



Geen opmerkingen: