maandag 13 april 2015

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 147.863 Verbruik = 53kWh (-2) [7,6kWh/dag]
En nog minder dan vorige week! Maar dan moet ik er bijvertellen dat ik deze week niet thuis was en dus de computers nauwelijks aan hebben gestaan. Dat scheelt blijkbaar toch.

Gas:
Stand = 27.441 Verbruik = 17m³ (-19) [2,4 m³/dag]
We hebben eindelijk een paar lenteachtige dagen gehad en zelfs één rokjesdag, maar daarentegen heeft het ook veel gewaaid. Daarom valt het verbruik me nog mee.

Gewicht = 83,6 kg (-0,7) 
Vlak voor vertrek naar Texel o de weegschaal gestaan: 84,3kg.
Ik zal wel weer afvallen tijdens Texel.
Het "gezonde" zoutloos, volkoren macaroni, zilvervliesrijst enz. heeft wel degelijk zijn uitwerking gehad. Alleen niet bepaald positief. Direct thuis weer op de weegschaal en....85,6kg.!!
Nee, ik ben niet zo van dat gezonde. Thuis meteen weer aan de friet met stoofvlees, hamburger speciaal, frikandel speciaal en een gedeelte van vrouwliefs gehaktbal speciaal. Gisteren daar nog eens Chinees over heen en nu dan: 83,6kg. Maar liefst 2kg. minder. Het is mij wel duidelijk. Mocht ik ooit willen afvallen, dan ga ik aan de vette hap. Dat werkt wél.



Geen opmerkingen: