maandag 11 mei 2015

Op controle

Tijd voor de jaarlijkse controle bij de praktijkondersteuner.
De resultaten van mijn bloed zien er uitstekend uit. Cholesterol ziet er goed uit maar is wat bedrieglijk omdat de "slechte" cholesterol iets gestegen is. Reden, misschien wat minder gesport of zo..? Dat kan wel kloppen want ondanks de 60 van Texel en de trail in Gulpen ben ik alles bij elkaar in de maand april minder sportief actief geweest. En dan bedoel ik eigenlijk het aantal trainingen. Sowieso was de laatste keer bij GVAC in maart, maar zijn ook een aantal trainingen bij de Vrijbuiters overgeslagen. "Ja", volgens Floor, "dat zie je dan meteen....".

Tijd voor de bloeddrukmeting: Met 122/74 weer uitstekend.
Gewicht.... Op de analoge weegschaal blijft de wijzer steken op 84kg. En dat met kleren aan. Dat is hier altijd minder dan thuis zonder kleren maar toch 2kg meer dan de vorige keer. Niet erg. Mijn gewicht blijft hoe dan ook redelijk constant binnen een bandbreedte van 3kg en zeker omdat ik me toch wekelijks controleer mag ik niet klagen en hoef ik er ook geen extra dingen voor te doen of te laten, zolang ik maar in beweging blijf. Dat was ik ook niet van plan.



Geen opmerkingen: