zaterdag 2 mei 2015

Vrijbuiters - training met Jo en Lina

Vorige week was ik er niet. Het was toen verstandiger om mijn kaken even rust te gunnen na de ziekenhuis extractie van 2 kiezen die de tandarts zelf niet meer kon trekken. Dorie houdt vandaag Bets, echtgenote van Jo, gezelschap en daarom is Jo er vandaag wel bij. Maar ook Lina is present na een lange tijd van afwezigheid.

Zoals gebruikelijk als ik er ben, dan geef ik ook de training. Vandaag zijn we naast Jo en Lina ook met Riet en Germaine. Herman en ik vormen de rest van het herendeel.
Ik pas de training wat aan Jo aan. Zo doen we de warming-up oefeningen niet lopend maar op de oude 1e stop van "vroeger" en lopen we ook niet helemaal door tot aan de 2e bocht maar doen we stukken wandelend. Wel natuurlijk het intensieve heen-en -weer-gedoe. Verder de nodige loopstukken.
We zijn een minuutje te laat terug bij de kantine, maar we zijn ook een minuutje later vertrokken, zullen we maar zeggen.

Bij de koffie trakteert Germaine ter ere van haar 76e verjaardag afgelopen maandag. Inderdaad, op Koningsdag.

Het weer:
Zonnig, maar desondanks toch nog wat frisjes. Beter gezegd, het ziet er warmer uit dan het is. Toch goed voor korte broek en korte mouwen, maar ik had nog wel een longsleeve onder  mijn T-shirt aan.
De temperatuur ligt rond de 10ÂșC en het waait lichtjes.



Geen opmerkingen: