donderdag 5 november 2015

Training - GVAC baantraining - nou, ik dacht het niet....

Het is altijd stressen in Q4, het 4e kwartaal. En dan vooral in november. Om de een of andere reden eindigt het jaar bij ons op het werk altijd op 30 november. Waarom? Snap jij het dan snap ik het. In ieder geval is 30 november een deadline voor alles en dus top drukte en dus gooit iedereen elkaars werk maar over elkaars schuttingen, kortom stress!!!
Zo heb ik in 3 dagen de officiƫle werkweek er al opzitten en dat met nog een dag te gaan, want vrijdag heb ik officieel een verlofdag. En dan toch op de donderdag gewoon weer een overvolle dag. en dan ben ik blij als ik thuis onderuit gezakt op de bank zit, in afwachting van de baantraining.

Maar het gaat me niet in de koude kleren zitten. Het is ook niet de eerste keer dat ik eerst nog even een powernap neem voordat ik me snel in sporttenue hijs en even snel me naar de atletiekbaan begeef. Dus dat ik mijn ogen even niet kan open houden is niet echt vreemd.
Wetend dat vandaag weer foutparkeerdersdag is op de Kempencampus spring ik op om er vandaag vroeg bij te zijn.
Het is net 5 over 6 maar het lijf werkt niet mee. Nee, het zijn niet alleen mijn oogleden die zo zwaar zijn. Ik hak toch maar snel de knoop door en amper 5 minuten later lig ik al onder mijn dekbed......ZZzzzzz

Nee, Jimjimz gaat vandaag niet naar de baantraining.






Update:
Het is nog net geen 7:00 uur in de morgen van de volgende dag (vrijdag) als ik pas weer ontwaak....



Geen opmerkingen: