vrijdag 6 november 2015

Vrijdag: the day after,

Vervolg van gisteren:
Het is nog net geen 7:00 uur in de morgen als ik pas weer ontwaak na meer dan de klok rond te hebben geslapen. De plek naast me is leeg, maar duidelijk beslapen geweest.
Ik zie een Whats-app bericht van Johan: "Waar ik gisteren was. Te laat van mijn werk of bang om nat te worden?"
Even maar antwoorden dat ik gewoonweg de klok rond geslapen heb.

En dan is er koffie. Op bed. En even later ook nog een boterham met pindakaas. Lekker ontbijtje op bed.
Hoor ik ook nog dat het gisteren avond onwijs hard heeft geregend... tijdens de training. "Dat moet ik hebben geweten...", aldus vrouwlief. Eerlijk gezegd? Nee, toch niet geweten, nee. Overigens nog niet eens gemerkt dat het heeft geregend. Niets eens gemerkt dat ik 1, zelfs 3 Whats-app-jes heb gehad, terwijl mijn smartphone daar altijd een oorverdovend lawaai bijmaakt. Oké, toegegeven, als ik slaap heb ik mijn gehoorapparaten niet in.


Ik mag er gerust van uit gaan dat ik met bijna 13 uur slaap wel uitgerust ben. Dat zal ook wel moeten want ondanks mijn verlof dag moet ik vandaag, hoe kan het ook anders, nog weer wat af hebben.
Lang verhaal kort.... wederom 6 uurtjes die ik als tijd voor tijd weer terug ga pakken. Blijft de hamvraag natuurlijk: wanneer dan...?



Geen opmerkingen: