donderdag 7 januari 2016

Training - GVAC baantraining, eigenlijk....

.... ja eigenlijk.
Vanaf vanmiddag, alleen maar regen en wind.
En toch terwijl ik diezelfde hele dag binnen zit en de regen alleen bij het naar buiten kijken in de grote plassen zie opspatten, zakt mijn motivatie om vanavond nog in diezelfde regen te moeten gaan trainen me diep in de schoenen. En hoezo "moeten"? Ik moet namelijk helemaal niets!

Het wordt stiekem toch weer een wat lange dag en als ik om kwart 6 in de auto stap om naar huis te gaan, app ik toch even naar mijn loopmaatje, "of zij wel naar de training gaat....". Want eenmaal thuis heb ik de beslissing al genomen. Lekker thuis blijven, terwijl de wind om ons huis toeneemt. Weliswaar is het nu gestopt met regenen, maar voor hoelang... 
Nee, ik heb sowieso al helemaal geen zin meer.

's Avonds laat toch nog een antwoord, "Nee, Dorie gaat ook niet...."



Geen opmerkingen: