maandag 7 maart 2016

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 150.855 Verbruik = 59kWh (+2) [8,4kWh/dag]
De lichte stijging is niet verontrustend. Weer wat wasmachines gedraaid.

Gas:
Stand = 28.509 Verbruik =60m³ (+8) [8,6m³/dag]
Nog steeds koude nachten, sommige met nachtvorst maar vooral de vele regen en af en toe sneeuw maken het erg waterkoud en onbehaaglijk in huis waardoor wat vaker een graadje hoger wordt gezet.

Gewicht = 84,7kg (0)
Sinds ik ontdekt heb dat ik mijn digitale kilo-meter eerst moet/kan resetten geeft hij, tenminste tot nu toe, telkens gewoon 1 stand aan, ook al sta ik er 5x achter mekaar op. En dat is dan meteen mijn gewicht. Nadeel is wel dat hij de laatste tijd wel meer aangeeft, zo lijkt het. Of zou ik te veel eten en te weinig bewegen? In ieder geval is het afgelopen week niet hoger uitgevallen dan vorige week, hoewel de omvang van mijn sixpack dat heel anders doet vermoeden....


Geen opmerkingen: