maandag 28 maart 2016

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 151.025 Verbruik = 57kWh (+1) [8,1kWh/dag]
Geen commentaar.

Gas:
Stand = 28.637 Verbruik =35m³ (-11) [5,0m³/dag]
Valt me mee. In Ameland was het koud, voornamelijk door de harde koude noordenwind. Blijkbaar viel het hier in Veldhoven nog mee, gezien de daling in verbruik t.o.v. vorige week.

Gewicht = 84,9kg (+0,2)
De vorige keer was niet maandag maar de vrijdag daarvoor. Vandaag t.o.v. die vrijdag is een stijging van 0,2kg. Valt mee? Bij thuiskomst uit Ameland bleek de weegschaal pas op 85,8kg stil te staan. Eigenlijk heb ik het in een zaterdag en een zondag enigszins goed weten te maken. Maar het is wel duidelijk dat ik iets moet ondernemen. Zolang ik vooralsnog niet aan hardlopen kan doen moet ik op alternatieve manieren mijn gewicht gaan controleren. Minder eten, dus.......... En nee, niet diëten.





Geen opmerkingen: