dinsdag 1 maart 2016

Rare afspraak bevestiging


Vandaag ontvangen, de bevestiging voor de test in rust. En zoals afgesproken op 16 maart. Alleen is 16 maart op woensdag en niet op vrijdag, zoals de brief vermeldt. Het wordt nog mooier want de dag erop is de inspanningstest en dat is uiteraard op de 17e. alleen is dat volgens de bevestiging niet op zaterdag, de dag na vrijdag, maar op maandag.... Wie heeft er nu eigenlijk zitten slapen?
Laat ik voor alle zekerheid toch maar even naar de polikliniek radiologie bellen en gelukkig. Zoals ik redeneer, 16 en 17 maart op woensdag en donderdag klopt het gewoon. "Maar nu ben ik bang dat we veel meer telefoontjes gaan krijgen. Ik ben bang dat dit met nog veel meer mensen is gebeurd....", klinkt het aan de andere kant van de lijn.
Maar ik ben er nog niet. Er zou namelijk eerst nog een echo gemaakt worden. Dat zou om 14:00 zijn, maar daar heb ik nog niets van gehoord, laat staan waar ik moet zijn. En na wat gezoek komt het antwoord dat het in ieder geval wel gepland staat. Inderdaad om 14:00, route 204. 
Zo. Is genoteerd. Nu kan ik tenminste weer wat geruster zijn.
Rest alleen nog het wachten. Nog steeds.....



Geen opmerkingen: