zondag 13 maart 2016

Status van de gezondheid, het hart.

De status van mijn gezondheid van afgelopen week;

Veel last van ademnood/vermoeidheid al na een beetje fysieke inspanning, zoals trappenlopen,wandelen.
Veel slaap. Val voortdurend in slaap van vermoeidheid.
De hartstreek voelt niet lekker maar is dat ├ęcht echt of zit het tussen mijn oren?
In ieder geval merk ik het ook als ik me opwind of druk maak, wat afgelopen week een paar keer is gebeurd.
En dan de honger. Om de een of andere reden heb ik constant honger, zijn mijn boterhammen al voor de lunchpauze op. Dat in combinatie met weinig bewegen is te merken aan de groei van mijn buikomvang. Onder andere.... 

Voor de komende week staat eindelijk het onderzoek van de hartspieren op het programma. 
Op woensdag eerst de echoscopie van de pompfunctie van de hartspier en meteen daarop volgend de test in rust (Myocardscintigrafie rust)
Op donderdag dan de test met inspanning (Myocardscintigrafie stress).

En dan vertrek ik een dag later voor een weekje vakantie naar Ameland.
Gaan we er wel vanuit dat alles helemaal in orde is, uiteraard...



Geen opmerkingen: