maandag 14 maart 2016

Status van de gezondheid, het hart.

Vandaag was weer zo'n dag. 
Man, man, wat een vermoeidheid. Even naar Specsavers voor batterijen voor mijn gehoorapparaat en dat lijkt wel een hele wereldreis. En 's middags, om 4 uur, als ik mijn ogen zou sluiten zou ik zo in slaap kunnen vallen.
Thuis toch nog maar eens de bijsluiters van de medicijnen er op naslaan. Heb ik al wel gedaan, maar het zijn zulke grote bijsluiters dat het niet helemaal is doorgedrongen.
Maar bij het zien van de bijsluiter van de Metoprololsuccinaat zijn de "zeer vaak" en "vaak"-voorkomende bijverschijnselen toch wel erg op mij van toepassing.
Klinkt heel vreemd, misschien, maar het lucht wel op. Weet ik tenminste waar het aan ligt.


Orthostatische hypotensie moest ik ook even opzoeken, maar dat is ook een herkenbaar verschijnsel.



Geen opmerkingen: