vrijdag 4 november 2016

Problemen met meldingen gevaarlijke website voorbij

Donderdag 23 juni
Door meldingen dat mijn website gevaarlijke software zou bevatten is de inhoud van mijn blog tijdelijk niet bijgewerkt.
Oorzaak bleken een paar oude ongevaarlijke HTML-pagina's uit 2012 die blijkbaar scripts bevatte die tegenwoordig ook als virussen worden herkend.
Als het goed is, is dat nu opgelost en worden de plaatjes weer langzaamaan weer aan de blog toegevoegd en de berichten weer bijgewerkt.

De problemen zijn al een tijdje opgelost maar uiteraard het weer opbouwen van de site waar de plaatjes vandaan komen duurde even, plus het gebrek aan tijd.
De plaatjes zijn weer terug en nieuwe berichten staan al klaar om weer op mijn blog gezet te worden.
Ik weet niet of ik alle achterstallige en nog niet geschreven berichten/verslagen alsnog zal plaatsen maar de tijd zal het uitwijzen.



Geen opmerkingen: