woensdag 23 november 2016

Windhoos....? Of niet?

Een dagje op pad vandaag.
Eerst station Weert, dan Sittard en als laatste Venlo.
Een mooi zonnige dag en.... warm.
En dat voor november.
Maar hoe dan ook, weer onderweg naar huis zie ik de wolkenlucht toch echt de contouren van een windhoos in de wolken. Maar ja, zelf achter het stuur en helemaal alleen, hoe leg je zoiets dan vast.
Nee, niet met mijn smartphone. Ik kijk wel uit.
Maar ik heb wel, altijd als ik op pad ben voor mijn werk, mijn kleine camera om mijn nek hangen.
Nu dus ook.
Het is even een moment wachten op het juiste moment, en zonder instellen maar schieten vanuit de heup, zo gezegd.
Dat valt niet mee, kan ik je verzekeren, en inzoomen en scherpstellen is er ook niet bij.
Maar er is resultaat.
En of het nu wel of geen windhoos in wording is? We zullen het nooit weten.....



Geen opmerkingen: