maandag 26 juni 2017

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 154.856 Verbruik = 57kWh (-2) [8,1kWh/dag]
Weer minder dan vorige week maar toch vind ik het nog steeds veel voor een zomerse week... 😞

Gas:
Stand = 30.321 Verbruik =5m³ (-4) [0,7m³/dag]
o.k.  😃

Gewicht = 80,1kg (-0,3)
Toegegeven, de keeloperatie van deze week heeft er wel ingehakt. Eerst nuchter zijn voor donderdag en dus woensdag de laatste warme maaltijd.
Donderdag alleen maar 2 beschuitjes en een sneetje peperkoek, en ijs....
Vrijdag... ik weet het niet eens meer of ik wel iets gegeten heb, wel ijs.
Zaterdag eindelijk 2x een kopje soep en 's avonds op verjaardagsfeest van Danny taart en wat drinken.
Zondag is het feest bij Marcia waaronder de communie van Holly maar ook hier heb ik me aardig ingehouden want helemaal 100% voelt het nog niet.
Het resultaat van dit "dieet" is weer 300grammetjes minder deze week.... 😃



Geen opmerkingen: